specifice SSM în unitate (decizii de nominalizare a personalului intern, tematici de instruire, instrucțiuni proprii de SSM, normativ de acordare a EIP, plan de acțiune în caz de pericol grav, identificarea și evaluarea factorilor de risc de accident și altele, în funcție de specificul unității).
în toate cele trei etape (la angajare, la locul de muncă și periodic).
în cadrul unităților cu peste 50 de angajați.
(accidente ușoare, accidente cu incapacitate temporară de muncă).
efectuate de organismele de certificare.
din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Sibiu – compartiment Securitate și Sănătate în Muncă.
Comercializarea trusei de prim-ajutor.
NOU! Începând cu anul 2024, firma noastră asigură, în condiții de maximă discreție și responsabilitate, verificarea modului de implementare a legislației SSM în cadrul oricărei unități, indiferent de modul de organizare a activității de prevenire și protecție (prin personal propriu sau apelând la servicii externe).
În cazul acestei activități, unul sau doi specialiști ai firmei noastre vor face o verificare atât a documentelor elaborate la nivelul firmei, cât și a situației din teren, referitoare la implementarea și respectarea cerințelor de SSM.
În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 2-6 se vor asigura sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial), iar pentru întocmirea documentelor se va percepe un cost începând de la 100 lei, în funcție de volumul actelor elaborate și de complexitatea acestora.
specifice PSI în unitate (decizii de nominalizare a personalului intern, echipa de intervenție, alte decizii conform legislației, tematici de instruire, instrucțiuni proprii de PSI, fișa obiectivului, identificarea și evaluarea factorilor de risc de incendiu în funcție de specificul unității, planificarea exercițiilor de evacuare și intervenție, evidența mijloacelor primare de intervenție în caz de incendiu, întocmirea planului de evacuare a bunurilor și persoanelor).
în toate cele trei etape (la angajare, la locul de muncă și periodic).
efectuate de organismele de certificare.
din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Sibiu – compartiment Prevenire și Stingere Incendii.
de intervenție primară în caz de incendiu (stingătoare, hidranți interiori, pichete de intervenție dotate complet).
În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 1-4 pot fi oferite sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial), iar pentru întocmirea documentelor se va percepe un cost începând de la 100 lei, în funcție de volumul și complexitatea actelor elaborate.
individuale de muncă pentru salariații beneficiarului, împreună cu actele însoțitoare necesare la angajare, respectiv formularul de informare cu privire la condițiile de ocupare a postului și fișele de post.
de încetare a raporturilor de muncă (decizii de încetare, informări de preaviz, eliberarea raportului de activitate al salariatului).
în programul de evidență a salariaților REGES, aplicația REVISAL, și transmiterea în format electronic a datelor către Inspectoratul de Muncă, referitoare la angajări, modificări sau încetări de contracte de muncă pentru salariații beneficiarului.
al beneficiarului cu privire la conținutul dosarului de personal al lucrătorului.
elaborate în cursul unei luni, în domeniul resurselor umane, în format electronic.
specifice activității cu angajați (Regulament Intern, Regulament de Ordine Interioară, Contract Colectiv de Muncă).
din domeniul ISCIR ale beneficiarului și transmiterea acestor date spre înregistrare la inspecția teritorială ISCIR de care aparțin.
a. Întreținerii și reparațiilor echipamentelor/instalațiilor din domeniul ISCIR aflate în evidență (acestea trebuie să fie efectuate cu respectarea prescripțiilor tehnice de către persoanele juridice autorizate ISCIR).
b. Montajului și punerii în funcțiune a echipamentelor sau instalațiilor din domeniul ISCIR aflate în evidență (realizate cu respectarea prescripțiilor tehnice ISCIR).
c. Exploatării corecte și legale a echipamentelor și instalațiilor din domeniul ISCIR pe care beneficiarul le are în evidență.
pe raza județului unde își desfășoară activitate în caz de avarii sau accidente.
a unor instalații sau echipamente ISCIR din cauza defecțiunilor apărute sau a necesității efectuării unor lucrări de întreținere, verificare, revizii, înlocuiri de piese sau reparații, la cererea beneficiarului.
instalațiilor/echipamentelor într-un registru, cu urmărirea efectuării verificărilor tehnice oficiale, fără de care acestea nu pot funcționa.
pentru verificări tehnice oficiale și participarea la efectuarea acestora de către C.N.C.I.R. Sibiu.
a dispozițiilor date în procesele-verbale de verificare tehnică.
de către persoane neautorizate.
În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 1-8 pot fi asigurate sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial).