Servicii

Securitate și Sănătate în Muncă

Protecția Muncii

1Întocmirea documentațiilor

specifice SSM în unitate (decizii de nominalizare a personalului intern, tematici de instruire, instrucțiuni proprii de SSM, normativ de acordare a EIP, plan de acțiune în caz de pericol grav, identificarea și evaluarea factorilor de risc de accident și altele, în funcție de specificul unității).

2Participarea la instruirea lucrătorilor

în toate cele trei etape (la angajare, la locul de muncă și periodic).

3Participarea la ședințele de întrunire CSSM

în cadrul unităților cu peste 50 de angajați.

4Participarea la efectuarea cercetării evenimentelor care au loc în unitate

(accidente ușoare, accidente cu incapacitate temporară de muncă).

5Participarea la audituri

efectuate de organismele de certificare.

6Asistarea la controalele efectuate de inspectorii de muncă

din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Sibiu – compartiment Securitate și Sănătate în Muncă.

7Trusa de prim-ajutor

Comercializarea trusei de prim-ajutor.

NOU! Începând cu anul 2024, firma noastră asigură, în condiții de maximă discreție și responsabilitate, verificarea modului de implementare a legislației SSM în cadrul oricărei unități, indiferent de modul de organizare a activității de prevenire și protecție (prin personal propriu sau apelând la servicii externe).

În cazul acestei activități, unul sau doi specialiști ai firmei noastre vor face o verificare atât a documentelor elaborate la nivelul firmei, cât și a situației din teren, referitoare la implementarea și respectarea cerințelor de SSM.


În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 2-6 se vor asigura sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial), iar pentru întocmirea documentelor se va percepe un cost începând de la 100 lei, în funcție de volumul actelor elaborate și de complexitatea acestora.

Prevenirea și Stingerea Incendiilor

Cadre Tehnice PSI

1Întocmirea documentațiilor

specifice PSI în unitate (decizii de nominalizare a personalului intern, echipa de intervenție, alte decizii conform legislației, tematici de instruire, instrucțiuni proprii de PSI, fișa obiectivului, identificarea și evaluarea factorilor de risc de incendiu în funcție de specificul unității, planificarea exercițiilor de evacuare și intervenție, evidența mijloacelor primare de intervenție în caz de incendiu, întocmirea planului de evacuare a bunurilor și persoanelor).

2Participarea la instruirea lucrătorilor

în toate cele trei etape (la angajare, la locul de muncă și periodic).

3Participarea la audituri

efectuate de organismele de certificare.

4Asistarea la controalele efectuate de inspectori

din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Sibiu – compartiment Prevenire și Stingere Incendii.

5Furnizarea de echipamente

de intervenție primară în caz de incendiu (stingătoare, hidranți interiori, pichete de intervenție dotate complet).

În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 1-4 pot fi oferite sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial), iar pentru întocmirea documentelor se va percepe un cost începând de la 100 lei, în funcție de volumul și complexitatea actelor elaborate.

Prestări Servicii Resurse Umane

Relații de Muncă

1Întocmirea contractelor individuale de muncă

individuale de muncă pentru salariații beneficiarului, împreună cu actele însoțitoare necesare la angajare, respectiv formularul de informare cu privire la condițiile de ocupare a postului și fișele de post.

2Întocmirea documentelor de încetare a raporturilor de muncă

de încetare a raporturilor de muncă (decizii de încetare, informări de preaviz, eliberarea raportului de activitate al salariatului).

3Elaborarea documentelor de cercetare disciplinară
4Introducerea și transmiterea datelor în aplicația REVISAL

în programul de evidență a salariaților REGES, aplicația REVISAL, și transmiterea în format electronic a datelor către Inspectoratul de Muncă, referitoare la angajări, modificări sau încetări de contracte de muncă pentru salariații beneficiarului.

5Informarea reprezentantului legal

al beneficiarului cu privire la conținutul dosarului de personal al lucrătorului.

6Arhivarea tuturor documentelor

elaborate în cursul unei luni, în domeniul resurselor umane, în format electronic.

7Elaborarea altor documente

specifice activității cu angajați (Regulament Intern, Regulament de Ordine Interioară, Contract Colectiv de Muncă).

În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 1-6 pot fi asigurate sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial), iar pentru întocmirea documentelor prevăzute la punctul 7 se va percepe un cost suplimentar față de abonament.

Prestări Servicii în Domeniul ISCIR

Operator R.S.V.T.I.

1Înregistrarea echipamentelor/instalațiilor

din domeniul ISCIR ale beneficiarului și transmiterea acestor date spre înregistrare la inspecția teritorială ISCIR de care aparțin.

2Supravegherea

a. Întreținerii și reparațiilor echipamentelor/instalațiilor din domeniul ISCIR aflate în evidență (acestea trebuie să fie efectuate cu respectarea prescripțiilor tehnice de către persoanele juridice autorizate ISCIR).

b. Montajului și punerii în funcțiune a echipamentelor sau instalațiilor din domeniul ISCIR aflate în evidență (realizate cu respectarea prescripțiilor tehnice ISCIR).

c. Exploatării corecte și legale a echipamentelor și instalațiilor din domeniul ISCIR pe care beneficiarul le are în evidență.

3Anunțarea inspecției teritoriale ISCIR

pe raza județului unde își desfășoară activitate în caz de avarii sau accidente.

4Oprirea din funcțiune

a unor instalații sau echipamente ISCIR din cauza defecțiunilor apărute sau a necesității efectuării unor lucrări de întreținere, verificare, revizii, înlocuiri de piese sau reparații, la cererea beneficiarului.

5Înregistrarea evidenței

instalațiilor/echipamentelor într-un registru, cu urmărirea efectuării verificărilor tehnice oficiale, fără de care acestea nu pot funcționa.

6Pregătirea instalațiilor/echipamentelor

pentru verificări tehnice oficiale și participarea la efectuarea acestora de către C.N.C.I.R. Sibiu.

7Urmărirea realizării în termen

a dispozițiilor date în procesele-verbale de verificare tehnică.

8Interzicerea manevrării instalațiilor/echipamentelor

de către persoane neautorizate.

În funcție de cerințele clienților, activitățile de la punctele 1-8 pot fi asigurate sub formă de abonament (lunar, trimestrial sau semestrial).

ALTE SERVICII

  • Comercializarea fișelor individuale de SSM și fișelor individuale de P.S.I.
  • Comercializarea afișelor sau autocolantelor de semnalizare S.S.M. și a planurilor de evacuare a persoanelor.
  • Comercializarea stingătoarelor P6, G2 și a altor echipamente din domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (P.S.I.).
  • Curs de prim ajutor la sediul beneficiarului, în județul Sibiu.
  • Curs de igienă a muncii în județul Sibiu.
  • Întocmirea documentațiilor specifice în domeniul S.S.M. și P.S.I., pe bază de comandă fermă.
  • Efectuarea cercetării accidentelor de muncă, cu întocmirea și depunerea dosarului de cercetare la inspectoratul teritorial de muncă de pe raza județului unde s-a produs evenimentul.
  • Audituri de S.S.M.
  • Consilierea beneficiarului pe probleme de legislația muncii.
  • Servicii de coordonare a șantierelor fixe și mobile, conform H.G. 300/2006.
  • Servicii de medicina muncii (parteneriat cu CENTRUL MEDICAL TEMPOMED S.R.L.)
  • Servicii de consultanță de mediu
  • Curs de prim-ajutor Sibiu
  • Cursuri de igiena muncii Sibiu
  • Înfințare firme, servicii modificări / mențiuni Registrul Comerțului
  • Înfințare / modificare ONG (asociații, fundații sau cluburi sportive)
  • Consultanță juridică și redactare contracte comerciale
Servicii
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Prin utilizarea acestui site web sunteți de acord cu Politica noastră de protecție a datelor.
Mai multe informații